Tuesday, June 4, 2013

KAKAK

It's been 24 days kakak in coma due birth complication.
I felt pity for her.
What is her sin that make her likes that.
Kesian ibu yg tak bersalah itu.
Susah payahnya dia beranak anaknya,tetapi kenapa ini hasilnya.
Ya ALLAH,beratnya dugaanMu ini.
Bangunkanlah kakakku,
Pulihkanlah kakakku,
Aku tidak sanggup melihat dia terlentang disitu keseorangan.
Aku juga tidak mampu melihat ibuku yang tidak terurus itu.
Kembalikanlah kakakku demi kelurganya dan keluarga kami.
Aku ingin hidup seperti dulu.
Kenanganku bersama dia masih segar dalam ingatanku.
Aku ingin dia pulih seperti dulu dan bekerja.
Tetapi jikalau dia tidak boleh berkerja,aku redha asalkan dia sihat.
Ya ALLAH kau dengarlah rayuan seorang adik yg ingin kakaknya sembuh.
KAKAK WAKE UP PLEASE.
I MISS YOU SO MUCH

No comments:

Post a Comment